Ziyaretçi Rehberi

Değerli Konuğumuz,

Medistate Kavacık Hastanesi’ne hoş geldiniz.

Yatan Hasta Rehberi, hastanemizde kaldığınız süre boyunca sizlere kolaylık sağlaması amacıyla hazırlanmıştır.

Daha sağlıklı bir yaşam için 7x24 hizmetinizdeyiz.

Medistate Kavacık Hastanesi

Hastanemize geldiğinizde Hasta Danışmanları tarafından karşılanarak Yatış Koordinasyon Ofisi’ne yönlendirileceksiniz. Hasta Yatış Koordinasyon Yetkilisi tarafından kimlik bilgileriniz ile randevunuz kontrol edildikten sonra yatış işlemleriniz başlatılarak, Yatış Onam ve Taahhütnamesi imzalatılacaktır. Tedaviniz ile ilgili verilen ücret bilgisi doğrultusunda ön avans talep edilecektir. Yatış işlemleriniz tamamlandıktan sonra Hasta Danışmanı eşliğinde yatacağınız servise çıkarılarak oda tanımınız yapılacaktır.

Yatış öncesi belirtilen tedavi ücretinizi, yatış işlemleri sırasında Yatış Koordinasyon Ofisi’ne ödeyebilirsiniz. Tedavi süreniz boyunca ödemelerle ilgili her türlü bilgiyi Yatış Koordinasyon Ofisi’nden öğrenebilirsiniz. Uzun süreli yatışlardaki tedavi giderleriniz için ara ödeme talep edilecektir. Ödemelerinizi TL, kredi kartı, Amerikan Doları ve Euro bazında gerçekleştirebilirsiniz. Özel Sigortalı hastalarımızın ön onaylarına istinaden işlem yapılıp, taburculuk sırasında rakamsal onay alınarak hastalarımız bilgilendirilecektir. Bu işlem 30 ile 45 dakika sürmektedir.

Medistate Kavacık Hastanesi Hasta İlişkileri Departmanı, dünya standartlarında kaliteli sağlık hizmeti sunma hedefimiz doğrultusunda sizlere yardımcı olmak amacı ile kurum içerisinde görev yapmaktadır. Hasta İlişkileri Sorumlusu sizlere düzenli ziyaretlerde bulunarak istek ve ihtiyaçlarınızın en kısa sürede karşılanması için çalışmaktadır.

Hasta İlişkileri Departmanı’nı arayarak görüş ve önerilerinizi bildirmek için;

  • 3021 dahili hattan yüz yüze görüşme talep edebilir,
  • Hasta odalarında ve poliklinik bankolarında bulunan Memnuniyet Anket Form’larını doldurabilir,
  • bilgi@medistate.com.tr adresine e-mail gönderebilirsiniz.

Medistate Kavacık Hastanesi’nde hastaların fiziksel, psikolojik ve sosyal yönden hemşirelik gereksinimlerini karşılayacak şekilde hasta odaklı ve ekip anlayışı içinde hemşirelik bakım hizmetleri sunulmaktadır.

Sağlık hizmetinin kaliteli bir şekilde hasta ve hasta yakınlarına sunulmasında en önemli faktör, sunulan hizmetin bir ekip anlayışı içerisinde verilmesidir. Hemşirelik hizmetleri, kaliteli sağlık hizmetinin vazgeçilmez parçasıdır. Hemşireler, gerek sağlıklı gerek hasta bireyler için çalışan sağlık ekibinin temel taşlarından biridir. Hastanemizde hemşirelerimiz, hastalarımızın hemşirelik girişimleri ile karşılanabilecek sağlıkla ilgili ihtiyaçlarını belirler. Hemşirelik tanılama süreci kapsamında belirlenen ihtiyaçlar çerçevesinde bakımını, kanıta dayalı olarak planlar, uygular, değerlendirir ve denetler. Yapılan değerlendirme ve denetimler sonrası elde edilen verilerden yararlanarak gerekli iyileştirmeleri yapar. Böylece hasta ve hasta yakınları için kaliteli hemşirelik bakım hizmeti sunulur.

Hastaneye kabul edildiğiniz andan itibaren hasta güvenliği politikaları hakkında hemşireler tarafından bilgilendirileceksiniz. Bu politikalar doğrultusunda çeşitli güvenlik önlemleri de sizler için uygulanıyor olacak.

Hasta odalarında, hemşirelere ulaşımı kolaylaştırmak için hemşire çağrı sistemi bulunmaktadır. Hemşirelik Hizmetleri ile ilgili danışmak istediğiniz herhangi bir konu olduğunda bulunduğunuz serviste size bakan hemşire ve Sorumlu Hemşiresi ile iletişime geçebilirsiniz.

Hekiminiz, hemşirenize taburculuğunuzu bildirdikten sonra ilk önce Hemşirelik Hizmetleri ve Kat Sekreteri tarafından dosyanızın son kontrolleri yapılarak, Hasta Çıkış Bölümü’ne taburculuk bilgisi verilecektir. Hasta Çıkış Bölümü tarafından nakit ödeme, kurum provizyon işlemleri hızlı şekilde tamamlanarak faturanız hazırlanacaktır. Taburculuk işlemleriniz başlatıldıktan sonra fatura oluşumuna kadar geçen zamanda bir süre beklemeniz gerekebilir.

İşlemleriniz tamamlandıktan sonra Kat Sekreteri ya da Hemşireniz tarafından Taburcu Onay Formu ile birlikte Hasta Çıkış Bölümü’ne yönlendirileceksiniz. Ödemelerinizi gerçekleştirip faturanız kesildikten sonra size teslim edilen Taburcu Onay Formu’nu, Kat Sorumlu Hemşiresi veya Sekreteri’niz teslim alacak, böylece taburculuk işleminiz tamamlanacaktır. Taburculuk süreci tamamlandıktan sonra epikriz raporunuz hekim onaylı olarak kat sekreteriniz tarafından tarafınıza iletilecektir.

Odanız her gün sabah ve öğleden sonra rutin olarak temizlenecektir. Bunun dışında temizlik taleplerinizi Sorumlu Hemşirenize bildirmeniz yeterli olacaktır.

Odanızda bulunan her türlü donanım (TV, koltuk, dolap, yatak vb.) ile ilgili ortaya çıkacak arıza için teknik servis 24 saat hizmetinizdedir. Teknik Servis Hizmetleri için Kat Hemşirenize başvurmanız yeterli olacaktır.

İhtiyacınız halinde Kat sorumlusuna bilgi vererek bu hizmetten ücretli olarak faydalanabilirsiniz .

Enfeksiyon riski sebebiyle, yatan hasta odalarımıza canlı çiçek kabul edilememektedir. Gelen çiçekleriniz çiçek kartı ile Danışma tarafından teslim alınır ve sizlere telefon ile ön bilgi verilir. Gün içinde çiçek kartlarınız sizlere danışmanlarımız aracılığı ile teslim edilir. Çiçek tesliminiz, danışmadan sizlere verilen çiçek kartınızın ibrazıyla gerçekleşir.

Hasta ve hasta yakınlarının güvenli, huzurlu bir ortamda hizmet alabilmeleri için Güvenlik Hizmetleri 24 saat görev yapmaktadır.

Diyetisyen kontrolündeki kahvaltı ve yemek servisleri, sıcak ve soğuk bölmeli özel taşıma arabalarıyla Yemek Servisi Görevlileri tarafından yapılmaktadır.

Kahvaltı:07:00 - 08:00

Öğlen Yemeği:12:00 - 13:30

Akşam Yemeği:17:30 - 18:30

Sağlığınız ve Hastane kuralları açısından dışarıdan yiyecek ve içecek kabul etmemeniz önemle rica olunur.

Zengin menüsü ve nezih ortamı ile Cafe’m Hastane giriş katında sizlere hizmet vermektedir. Odalarda bulunan menüden telefonla istekte bulunabilirsiniz. Odanızdan 0280 veya 0281 arayarak ve oda numaranızı belirterek siparişlerinizi verebilirsiniz. Kafeteryamız Pazar günleri hariç olmak üzere 24 saat hizmet vermektedir. Hastane güvenliği nedeniyle saat 22.00’de Kafeterya’nın hastane içinden ulaşılan kapısı kapatılmaktadır. Bu saatten itibaren Kafeterya’nın dış kapısından giriş yaparak hizmet alabilirsiniz.

Hastanede otopark ve vale hizmeti verilmektedir. Yatan hastalar, Hastanede kaldıkları süre içinde bir araç için otopark hizmetinden Yatan Hasta Bölümü’nden alacakları kartla ücretsiz faydalanabilirler.

Ziyaret saatleri 10:00 ila 22:00 saatleri arasındadır. Lütfen 7 yaşın altındaki çocuklarınızı ziyaretçi olarak getirmeyiniz. Enfeksiyon taşıma riskini azaltmak için önemlidir. Saat 21:00’dan sonraki girişler acil servis kapısından yapılmaktadır.

Sağlığınız için aynı anda iki kişiden fazla ziyaretçi kabul etmediğiniz ve ziyaret süresini 15 dakika ile sınırlandırdığınız için şimdiden teşekkür ederiz.

Yabancı uyruklu hastalarımızın hizmet sürecindeki iletişim ihtiyaçları tercümanlık hizmeti sağlanarak kolaylaştırılmaktadır. Hasta İlişkileri Sorumlusu bu konuda size yardımcı olacaktır.

Refakatçiniz için ayrı bir yatak ve menü mevcuttur. Kurum prensibi olarak yatan hastalarımızda enfeksiyon riskini azaltmak için tüm odalarımızda hastalarımıza yalnızca bir kişi refakat edebilir

Danışma Görevlisi, en kısa sürede talebiniz doğrultusunda taksi temin ederek size yardımcı olacaktır.

Oda içi ısıtma ve soğutma işlemleri, merkezi bilgisayar sistemi ile gerçekleşmektedir. Hastanemizin sahip olduğu sistem, içerideki havanın temizlenmesini de sağlamaktadır. Bu nedenle Hastanemizde dışarıya açılan pencere bulunmamaktadır. Her oda sizin ihtiyacınıza göre iklimlendirilebilir özelliğe sahiptir. Odadaki ayar düğmelerini kullanmak için görevlilerden yardım isteyebilirsiniz.

Teknik sorunlara neden olabileceğinden ve hasta güvenliğini etkileyeceğinden odanızda su ısıtıcısı gibi aletlerin kullanılmamasını önemle rica ederiz.

Günlük gazeteler her gün katlardaki bekleme salonlarından sunulmaktadır.

Odalarımızdaki televizyonda ulusal kanallarla birlikte spor, sinema ve belgesel kanallarını izlemeniz mümkündür. Lütfen diğer hastaları rahatsız etmemek için ses konusunda özen gösteriniz.

Bakım hizmeti konusundaki talebinizi Sorumlu Kat Hemşirenize iletmeniz yeterli olacaktır. Kişisel talebiniz üzerine kuaför hizmetleri hastanemizde ücretli olarak sunulmaktadır.

Hastanemize evcil hayvanlar kabul edilmemektedir.

Santral için lütfen “0”ı tuşlayarak dış arama isteğinizi bildiriniz. Yapacağınız dış telefon görüşmeleriniz taburculuk aşamasında ücretlendirilecektir. Ayrıca dışarıdan sizi arayacak olan kişiler için de odanıza ait bir telefon numarası bulunmaktadır. Dışarıdan aramak isteyenler oda numaranızın sonuna “0”ı ekleyerek sizi arayabilirler.

Sularımız arıtılmış olmasına rağmen musluklardan akan suyun içilmemesini tavsiye ederiz. İçme suyu ihtiyacınızı katlarda bulunan su sebillerinden temin edebilirsiniz.

Kaldığınız süre boyunca kıymetli eşyalarınızı odanızda bulunan şifreli kasada muhafaza edebilirsiniz.

Sağlığınız üzerindeki olumsuz etkileri nedeniyle hastane olarak sigara içmemenizi öneririz. Hastanemiz içinde hiçbir alanda sigara içilmemektedir.

Özel eğitimli kadrosu ile sağlıkla ilgili her konuda doğru, güvenilir bilgilendirme ve yönlendirme için 7/24 hizmet vermektedir. Yatış yaptığınız sürece oda telefonunuzdan “2001”i tuşlayarak Çağrı Merkezi’ne ulaşabilirsiniz.

Türkiye’nin her yerinden 444 44 13‘ü çevirerek randevu ve bilgi alabilirsiniz.

444 44 13 Müşteri Temsilcisi
E-Bülten Üyeliği Güncel haberleri takip et
Sizi Dinliyoruz Her türlü görüş ve öneriniz
Basarili
Basariyla tamamlandi
Uyari
Bir uyari ile karsilasildi.
Hata
Bir hata ile karsilasildi.

Duis aliquet egestas purus in blandit. Curabitur vulputate, ligula lacinia scelerisque tempor, lacus lacus ornare ante, ac egestas est urna sit amet arcu. Class aptent taciti sociosqu ad litora ade torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos.

Sed molestie augue sit amet leo consequat posuere. Vestibul ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere ile cubilia Curae; vel ante a orci tempus eleifend ut.