Ramazan Zayıflamak için Harika Bir Fırsat mı?

Ramazan ayı 11 ayın sultanı vücudumuzu dinlendirme, arındırma bedensel ve ruhsal dinginliği sağlamamız gereken bir süreçtir. Bu süreçte vücudumuza eziyet etmeyip sağlıklı ve ruhsal olarak da iyi bir ay geçirmemiz gerekmektedir. Ramazanın amacı kilo kaybı olmamalı, ramazanın amacı sağlıklı beslenerek vücudumuza iyi bakmak olmalıdır. Vücudumuzda kas kaybı olmamasını sağlamak, eğer fazla kilomuz varsa yağ kaybı sağlamaya çalışabiliriz fakat kendimizi strese sokarak değil sağlıklı beslenerek ramazanın amacına uygun bir şekilde kilo kaybı sağlamalıyız. Mutlaka sahura kalkmalıyız sağlıklı besinler sahurumuzda bulundurmalıyız. Yumurta, süt veya yoğurt, peynir, ceviz ve tam buğday ekmeğimiz mutlaka sahurda olsun. İftarda çorba ve hurmamızı tüketip 15 dakika dinlenip ana yemeğimize geçelim. Şerbetli tatlı yerine iftardan 1 saat sonra sütlü tatlı ya da meyve tatlıları veya meyve tüketebiliriz. İftardan 1 saat sonra yürüyüşler yapın. 2.5 litre su tüketimine mutlaka özen gösterin.

                                 

Bağırsak floranızın sağlığı için probiyotikli limonata, probiyotikli hurmalı milkshake, probiyotikli soğuk kahve, probiyotikli yulaflı keçiboynuzu unu ile yapılmış kurabiyeler tüketebilirsiniz.

Metabolizmanızın hızlanması için acı biber, zencefil, biberiye, yeşil çay, tarçın, elma sirkesi, avokado, ananas, greyfurt, keten tohumu, çörek otu kullanabilirsiniz.

444 44 13 Müşteri Temsilcisi
E-Bülten Üyeliği Güncel haberleri takip et
Sizi Dinliyoruz Her türlü görüş ve öneriniz
Başarılı
Başarıyla tamamlandı.
Uyarı
Bir uyarı ile karşılaşıldı.
Hata
Bir hata ile karsilasildi.

Duis aliquet egestas purus in blandit. Curabitur vulputate, ligula lacinia scelerisque tempor, lacus lacus ornare ante, ac egestas est urna sit amet arcu. Class aptent taciti sociosqu ad litora ade torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos.

Sed molestie augue sit amet leo consequat posuere. Vestibul ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere ile cubilia Curae; vel ante a orci tempus eleifend ut.